Pencuci Mulut Asia

Hasilkan Sendiri Pencuci Mulut Asia Anda

Sentiasa ada ruang untuk pencuci mulut - terutamanya bila ia padat dengan campuran sempurna di antara manis dan berperisa.

Pulut Durian. Sago Gula Melaka. Pisang Thai dalam Santan Kelapa. 3 pencuci mulut Asia ini antara yang paling mendapat tempat di hati penggemar makanan.

Selain dari makan di luar, anda mahu cuba sendiri buat pencuci mulut Asia? Jom lihat koleksi resipi Asian Food Network!

Dari manis hingga ke berperisa, termasuk juga tradisional dan moden, Asian Food Network mempunyai koleksi resipi Asian yang meluas dan pelbagai jenis. Sama ada anda sudah mahir memasak atau baru berjinak-jinak ke dapur, ada bermacam-macam resipi untuk dicuba sambil meningkatkan kemahiran memasak.

Tamatkan Hidangan dengan Kemanisan dan Kesedapan

Makan malam atau tengah hari yang diakhiri dengan pencuci mulut Asia adalah cara terbaik untuk menarik perhatian kerana melibatkan kerja keras dalam menyediakan sesuatu hidangan manis. Jika anda merancang untuk menyediakan makan malam bersama pasangan, tambahan pencuci mulut Asia di dalam menu adalah sangat dialu-alukan!

Kongsi Resipi
Tutup

Kami menggunakan kuki untuk meningkatkan pengalaman pelayaran anda, untuk tujuan analisa dan menunjukkan tawaran yang dirumus khas dengan minat anda di laman kami atau di laman pihak ketiga. Untuk maklumat lanjut, sila rujuk kepada Polisi Kuki kami.

Dengan mengklik "Terima", anda bersetuju dengan penggunaan kuki dan teknologi serupa.